Godmorgon!

Måndag morgon. Alltid lika roliga. Gnäll och skrik. NEEEJ! Jag vill inte gå till skolan just nu. Jag ska bara göra det först, sen det och det också. Men, snälla Storebror, suckar jag, skolan har bestämda tider. Du måste faktiskt komma i tid. Jag ser verkligen fram emot att göra det här i 12 år till :/

Sen har vi Mellanbror: NEEEEJ! Jag vill inte gå till dagis!!! Det är tråååkigt! Men snälla Mellanbror, suckar jag, du brukar ju alltid ha så  roligt på dagis. Inte kan du väl veta i förväg att du kommer få tråkigt. Sen lirkar jag lite och så bestämmer vi att vi går dit och känner efter hur det känns. Först känner vi efter i bilen, sen känner vi efter utanför dagis, sen känner vi efter i kapprummet, sen känner vi efter lite på samlingen och sen kan jag äntligen gå iväg.

Hade det inte känts bra så hade han fått följa med hem igen. Jag är ju föräldraledig så det är ju inte hela världen. Men och det är ett stort MEN! Mellanbror älskar sitt dagis och har roligt, men saknar nog Storebror lite som ju börjat skolan.

Får se hur dagen har känts när jag hämtar i eftermiddag.

Lillebror följer mest bara med och säger inte ifrån så värst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback